Monday, May 21, 2012

Pembuka Kata

Assalamualaikum.

Alhamdulillah, akhirnya saya berjaya mempunyai blog masakan sendiri. Saya bukanlah chef atau tukang masak hebat yang ingin bersaing dengan mana-mana sifu dalam dapur maya.
Hanya sekadar tukang masak domestik yang saban hari memasak untuk keluarga kecil kami.

Blog ini adalah sebagai rujukan koleksi resepi dari serata ceruk dapur geng blogger, buku masakan serta resepi air tangan keluarga dan kenalan.

Harapan hanyalah satu, blog ini sebagai himpunan koleksi dan rujukan resepi yang telah saya cuba sendiri. Selain itu, selepas ini Khalish dan Ilhan tidak lagi menconteng buku masakan saya dan tiada rungutan akibat buku resepi saya dikoyakkan oleh mereka berdua. hehehe...

Moga ada manfaat yang boleh dikongsi bersama menerusi paparan blog ini. Terima kasih terlebih dahulu kepada semua sumber resepi di dalam blog ini.

Jom masak!

No comments:

Post a Comment